Rabu, 13 November 2013

ZOOM-A

Kelmarin satu taklimat Program Pemelajaran Interaktif ZOOM-A telah di adakan kepada SU Peperiksaan sekolah-sekolah rendah di negeri Perlis yag bertempat di Dewan Merdeka SK Seri Indera Kangar, Perlis.

Pada taklimat tersebut peserta didedahkan dengan panjang lebar tentang kehebatan zoom-a. Dan sesungguhnya zoom-a ternyata hebat.


Dengan bayarn tahunan sebanyak RM20 sahaja murid-murid dan pendidik memperoleh: (Klik untuk besarkan imej) zoomA, Galeri A, Webmel,Web sms, Web Edit dan lain-lain lagi.














































































Di dalam Galeri A yang menariknya kerana terdapat Ruangan Muat Turun yang mengandungi bahan-bahan P & P yang sudah tentu membuat guru-guru dan pelajar terpegun. Cuba lihat imej diatas yang dikuning adalah sebahagian daripada bahan yang boleh dimuat turun.


Setelah penat mengulangkaji pelajaran secara interaktif murid dapat melepaskan lelah dengan membaca bahan-bahan cerita dengan melebihi 100 judul buku dalam bahasa melayu dan Inggeris.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang zoom-a, molek benarlah para pendidik melanggannya. Walau bagaimanapun para pendidik diberi akaun percuma (tiada tarikh luput na), bezanya cuma satu, para pendidik tidak dapat menjawab soalan secara interaktif, dengan kata lain maka sekiranya anak-anak para pendidik ingin menggunakannya mestilah melanggan. Manakala modul-modul lain para pendidik dapat menggunakannya seperti mereka yang berbayar. RM20 saja beb!

Nak akaun percuma? Lihat seperti dibawah. (Klik untuk besarkan)Ini adalah sebahagian guru-guru yang tersempat didaftar oleh saya pada tahun lepas. Paswordnya boleh hubungi saya, lepas itu sila tukar password untuk keselamatan anda.














Meh, tahun depan pakat daftar dan promosikan kepada anak didik anda. Sesungguhnya guru perlu berubah cara mengajar, murid ubah cara belajar. Fikir-fikirkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Malaysian Cyber Games Fest 2010